понеделник, 16 юли 2007 г.

Духът на Тодор Бурмов

Този блог не призовава за насилие, нарушаване на гражданските свободи, расова и малцинствена дискриминация, национализъм, дестабилизиране на установеното управление. Коментарите който призовават към това ще бъдат изтривани.

Този блог изразява моето виждане за околния свят.

Избрах този псевдоним, за да не попадне истинското ми име в полезрението на органите на реда в географската територия, която се намира между държавите Румъния, Сърбия, Македония, Гърция, Турция и Черно море. Това ще ми спести посещението в милицията и евентуалното ми самонараняване.
Уточнение :
  • За краткост органите на реда ще наричам милиция, а представителите им : милиционери. Надявам се да не ми се сърдят, но не намирам особена разлика и промяна в тази организация след 1989 година.
  • Не мога да нарека географската територия държава в момента, макар че има доказателства в миналото за съществуването на такава. Мотивите и доказателствата за това - по късно. За момента ще ползвам името България.

Предполагам, че се питате защо съм нарекъл блога лютеница. Защото ми липсва. Липсва ми държавата България. Липсва ми киселото мляко. Липсва ми бялото саламурено сирене. Липсва ми свободата която усетих през зимата на 1989 и 1997.

Истинското си име ще разкрия след около 800 мега секунди. Ако все още съм жив по това време ще живея в Република България и проблемите за които ще пиша в този блог ще са в историята.

Няма коментари: